År 2015

Hej allihopa..
Jag hoppas att ni har haft bra på nyårsafton, själv var jag med mina föräldrar, familj och svärfld, det har varit trevligt och mysigt.
I år nyår hoppas jag på att få fira med mina vänner men vi får se!
 
Ofattbart att det är år 2015 nu och snart är jag 35 år, bara 5 år kvar tills jag blir 40 år men det tänker jag inte vara bekymmer utan leva livet, livet är alldeles för kort.
Jag hoppas iallafall att det kommer bli bättre år än år 2014 trots jag har haft båda bra och dålig, ingen är ju alltid på topp men jag tänker på min hälsa, jag har inte haft lätt under år 2014 men annars har jag haft bra.
 
Vi har även någon att ser fram emot för jag och älskling ska resa på vår bröllopsresa till Santorini i en vecka i juni, ja bara vi två och jag vet inte om vi kommer klarar oss utan våra pojkar i 7 dagar, vi kommer saknar dem så väldigt mycket men det kommer gå bra för de kommer ha bra med sin mormor och morfar.
 
 
Önskar er en god fortsättnig på det nya året!
#1 - Sofia W

Vi hade en bra och lugn nyårsafton, bara vi fyra. Skönt att vara hemma när Alexis fortfarande är bebis.

Jag är lite lite lite avundsjuk på eran resa! Det kommer att bli härligt och bilden ser ju helt underbar ut! Ja, pojkarna kommer att vara saknad men tänk hur utvilad ni kommer vara när ni kommer hem till dom igen!:)

Svar: Skönt bara ni fyra lugn o ro..Ja sant och det kommer bli massor pussar på pojkar när vi kommer hem :D.
lillapia.blogg.se

#2 - Sofia

God fortsättning! Ja underbart m en vecka där ni enbart kan rå om varandra själv..! <3 puss

Svar: Jo sant håller med ;-). PUSS
lillapia.blogg.se