Secondhand

Har letat efter en gammal vitrinskåp längre och så hittade jag i secondhand. 

Fortfarande ofattbart att vi har den hemma nu men nu måste vi renovera hallen och allrum för det ser lustigt ut med vitrinskåp nu. 
Det blir nog vit eller någon annan färg på väggarna och öppenspis passar inte längre för det är vit, ska nog måla till svart.
Ska bli spännande.. 
Det kommer bli typ blandat industri och lantligt.

#1 - Sofus

fint skåp!
Gamla möbler är så mysigt, finns liksom själ i gamla möbler och saker till skillnad från nya.

Jag längtar och hoppas att vi människor i framtiden kommer att leva som förr i tiden. Med häst och vagn och att alla har sitt eget jordbruk med några djur osv. Så trött på allt det moderna. Blää...

Vet inte varför jag skrev det där haha, känns som om jag är den enda ibland att vilja leva så.

Roligt att du kommit igång med träning och att det känns bra. Ha det gott!
/Sofia

Svar: Ja det är alltid fin med gamla saker. Det är inte fel med att känna så. Kan tänka mig att det skulle vara mysigt med häst och vagn. 😊. Ha det gott du med.
lillapia.blogg.se

#2 - Arletta Ellington

Det är roligt att blanda stilar. Det är ju det du gör. Det blir mer personligt än heldesignat. Och som du nog tänker om din morfars skänk - det sitter en historia i gamla möbler.

Svar: Ja sant att man bli mer personligt. :).
lillapia.blogg.se