Livet är för kort!

Min oro och depression började efter jag har fött andra son och jag har kämpat i flera år nu men tack och lov att jag får inte oro och depression hela tiden utan det kommer och går, men ändå påverka det mig mycket och det är jobbigt.
 
Men idag kände jag mig starkare när jag sade ifrån att jag tänker inte slösa på det små sak som gör mig oroligt och bli deprimerad utan jag tänker bara gå vidare och leva livet.
Det hade jag inte vågat säga förut utan jag är mer försiktigt och rädd för allting men nu orkar jag inte vara rädd för någon utan vara mig själv, och jag ska säga ifrån när jag känner att det räcker nu.
 
Jag tänker inte låta någon trycka ner mig så jag känner mig mindre värd och att jag är mindre smart än den person, absolut inte.
Jag är jag och jag tänker bli starkare och all negativt ska BORT från min kropp!!