Paus från alla!


Jag loggade ut från Facebook och Instagram i söndags för att ta paus för det har tagit för mycket min tid och jag blev fast så jag inte få saker gjorda som måste fixa och andra i mitt liv, jag blev stressad så jag fick ångestattack i söndags. 

Det känns väldigt bra och jag fokusera istället på det jag ska göra och mer tid till avslappnad.
Otroligt att Facebook och Instagram påverkar mycket, tråkigt men så är det, vissa blev inte lätt påverkad men jag är tyvärr inte en av de utan jag är känslig och blev lätt påverkad, bara accepterar läget och nu vill jag fokusera på mitt välmående. ❤️.

#1 - Sofia

Det gör du alldeles rätt i! Jag vet några till som också valt att inte ha Instagram längre för de känner att de är lättpåverkad. Så det är bara klokt att inse det själv och stoppa ett tag. För sitt eget bästa!

Kram!

Svar: Tack, ja alla är ju olika hur lätt man blir påverkad av, det är inte fel, vi är bara så. 😊. Ja precis jag måste lyssnar på min kropp. Kram på dig 💗
lillapia.blogg.se